Mountain Project Logo

Partner Needed - Peru 22-27 November / Busco Compañero en Perú del 22 al 27 de noviembre

Original Post
David J. Jefferson · · Unknown Hometown · Joined Mar 2011 · Points: 20

Hi all - I'll be visiting Lima for work in a couple of weeks, and I will be free to climb from 22-27 November. I'd be keen to check out the sport/trad/bouldering areas around Lima, or perhaps do some peak bagging around Arequipa. I lead 5.12 sport / 5.11 trad and I can bring any necessary climbing or camping gear with me (I think I'll leave the mountaineering gear at home, given that it's the rainy season). Let me know if you'd be interested and available to get out. Cheers!

Hola - voy a visitar Lima por razones de trabajo en un par de semanas, pero me he dado algunos días libres para escalar del 22 al 27 de noviembre. Me gustaría visitar los sectores de escalada deportiva/clásica/búlder en los alrededores de Lima, o tal vez subir algunos de los volcanes cerca de Arequipa. Puedo abrir vías de 5.12 (deportivo) / 5.11 (clásico) y puedo llevar cualquier equipo de escalada o camping que fuera necesario (creo que voy a dejar el equipo de montañismo en casa, ya que estamos en la temporada de lluvia). Avísame si estarías interesado/a y disponible, y vamos coordinando. Saludos!

Guideline #1: Don't be a jerk.

Post a Reply to "Partner Needed - Peru 22-27 November / Busco Co…"
in the International

Log In to Reply