Mountain Project Logo

Costa Rica 5/2/17 - 5/2/18

Original Post
John Biskup · · Durango, CO · Joined Feb 2016 · Points: 0

Hi, my name's John and I'm new to Costa Rica. I'm looking for beta and experienced people to climb / boulder with, as I'm unfamiliar with the area and I'm traveling alone. I've been climbing for about a year, and I'm comfortable following up to 5.9. I will have the essentials with me, with the exception of rope. I'll be working in the Puntarenas province, but would like to travel when possible. I work shifts that are 15 days long, followed by 13 days off. My Spanish speaking skills are currently elementary, but I'm learning. If you have any information to share or interest in climbing, please feel free to leave a response.

Hola, mi nombre es John y soy nuevo en Costa Rica. Estoy buscando beta y personas con experiencia para escalar en roca, ya que no estoy familiarizado con la zona y estoy viajando solo. He estado escalando por alrededor de un año, y me siento cómodo en 5.9. Tendré los elementos esenciales conmigo, a excepción de la cuerda. Estaré trabajando en la provincia de Puntarenas, pero me gustaría viajar cuando sea posible. Trabajo turnos que son de 15 días de duración, seguido de 13 días de descanso. Mis habilidades en español son actualmente elementales, pero estoy aprendiendo. Si usted tiene alguna información para compartir o interés en la escalada, por favor no dude en dejar una respuesta.

Guideline #1: Don't be a jerk.

Post a Reply

Log In to Reply